1. TYÖSSÄOPPIMISVIIKON BLOGITEHTÄVÄ
(Kerro, miten sinut on perehdytetty työssäoppimispaikkaasi?) Ota myös selvää, mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa omassa työssäoppimispaikassasi ja kerro siitä blogissasi.
Asiakasta tervehditään, kun se tulee ja heipataan, kun se lähtee. Työt pyritään aina tehdä hymyissä suin. Asiakkaan olosta koitettaan tehdä mukava ja pyritään ettei asiakkaalla olisi vaivaannuttava olo. Toiminnot (kahvin saanti, ruuat tilaaminen yms.) koitettu tehdä selkeästi ymmärrettäväksi, vaikkakin niissä olisi parannettavan varaa! Työntekijät tulevat töihin palvelemaan asiakkaita, eikä vaan tienaamaan rahaa! :-) (Mulle luvattiin miettiä parempi vastaus huomiseksi (maanantaiksi) niin päivittelen tätä sitten varmaan vielä työvuoron jälkee vähän kattavammaksi!)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti