sunnuntai 15. toukokuuta 2016

3. TYÖSSÄOPPIMISTEHTÄVÄ

Asiakaspalautetta kerätään monin tavoin:
  • Tripadvisor: Näihin viesteihin toimitusjohtaja vastaa niin pian kuin mahdollista. Jos asiakas valittaa jostain asiasta paljon, jatketaan keskustelua sähköpostilla. 
  • Instagram
  • Facebook: Tänne tulleisiin asiakaspalautteisiin vastataan kaikista nopeiten. Facebookkiin tuleva asikaspalaute on yleensä positiivista.
  • Ipadit: Tarjoilijat kerää pöydistä laskun yhteydessä palautetta. Heti palautteen antamisen jälkeen palaute lähtee kahdelle omistajalle sähköpostiin. 
Asiakaspalautteen vaikutukset:
  • Puhelimien käyttö on nykyään työpaikalla kielletty, koska ennen niitä käytettiin liikaa ja asiakkaat antoivat asiasta palautetta.
  • Drinkkireseptiä on muutettu, koska drinkki oli ollut usean mielestä liian hapan.
  • Raidaan mennessä asiakkaalle annettavaa informaation määrää on lisätty. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti