- Tripadvisor: Näihin viesteihin toimitusjohtaja vastaa niin pian kuin mahdollista. Jos asiakas valittaa jostain asiasta paljon, jatketaan keskustelua sähköpostilla.
- Facebook: Tänne tulleisiin asiakaspalautteisiin vastataan kaikista nopeiten. Facebookkiin tuleva asikaspalaute on yleensä positiivista.
- Ipadit: Tarjoilijat kerää pöydistä laskun yhteydessä palautetta. Heti palautteen antamisen jälkeen palaute lähtee kahdelle omistajalle sähköpostiin.
Asiakaspalautteen vaikutukset:
- Puhelimien käyttö on nykyään työpaikalla kielletty, koska ennen niitä käytettiin liikaa ja asiakkaat antoivat asiasta palautetta.
- Drinkkireseptiä on muutettu, koska drinkki oli ollut usean mielestä liian hapan.
- Raidaan mennessä asiakkaalle annettavaa informaation määrää on lisätty.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti