Millainen asiakaspalvelija olen? Millaisia asiakaspalveluun liittyviä taitoja minulla on jo? Mitkä ovat vahvuuteni ja heikkouteni?
Pyrin vastamaan näihin kysymyksiin niin hyvin kuin mahdollista. Asiakaspalvelusta minulla ei ole vielä paljoa kokemusta. Olen työskennellyt kaksi kesää marjojenmyyjänä, joten jotenkin olen jo päässyt näkemään ja kokemaan asiakaspalvelutilanteita. Opin tehdyistä virheistä ja niitä pyrin jatkossa välttämään. Luulen, että aiempi kokemus antaa minulle hyvän vertailukohteen kehitykselle, jota varmasti tulee tapahtumaan tämän koulun myötä! Uskon ettei kukaan voi olla täydellinen asiakaspalvelija, ainakaan muutaman vuoden työkokemuksella. Asiakaspalvelussa on niin monta osa-aluetta, että aina jossain voisi tehdä jotain vielä hieman paremmin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti